Snarkande bror

Hur kul är det att ligga och lyssna på Calles snarkande en natt??? Sådär faktiskt! Efter att ah slängt en av hans illaluktande strumpor på honom slumrade han in lite bättre och blev halvt medvetslös. Igår visade jag släkten runt i Stockholm eftersom jag är så världsvan. Vi tog Stockholms störtsa pizza på kvällen på Birkastan pizzeria, grymt stora. Själv shoppade jag lite, det var inte igår. På eftermiddagen igår kollade vi Rögle-Lökers och tack och lov så är Lökers kvar i samma serie som Troja nästa år.Idag startar Stålet Kupp i Ljungby hoppas det går bra för killarna. Jag tycker att vi skulle hoppa på tåget med Jysk och tjäna lite pengar. Nu ska vi äta frukost och sedan ska vi hämta morsan och farsan på Birger Jarl.
Dagens låtval: Hans Martin - När du går över floden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0