På banan igen!

Efter datastrul i flera veckor är jag tillbaka. Våren har äntligen kommit lite grann, snacka skönt! Igår var det säsongsavslutning i innebandyn. Vi förlorade mot Öjaby men var lika glada ändå. Killarna är härliga att jobba med och nästa år då händer det stordåd, det kan jag lova. Herman har hamnat i stimmet och satte ett mål igen, verkligen kul. Sitter och är lite sugen på att åka till Tingsryd imorgon och titta på Taif-Vita hästen. Hoppas Taif vinner imorgon och på tisdag och sedan vinner kvalserien och går upp i Allsvenskan. Vilken drömserie det kan bli med Rögle, Tingsryd och Nybro i samma serie och sedan så värvar vi Olofströms kanadicker!!! Hedda gör matteläxan, hur kul tycker hon det är egentligen men det börjar lossna lite.
Fel låt vann i igår! Mina favoriter var Fakiren och så klart Pontare, han är grym!

Dagens låttips: Roger Pontare - När vindarna viskar mitt namn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0