Innebandyavslutning

Efter hemkomst från Stockholm stack jag ner till Innebandyavslutningen i Sunnerbohallen. Där hade killarna vunnit en resp. förlorat en match mot Älmhult. Ville hade dömt kanon, det går alltid att lita på honom! Efter matcherna var det pizza men den dröjde då bagarn på Charlie hade glömt en beställning på 16 pizzor. Hur är det möjligt?? Det löste sig och vi fick dem till ett bra pris. Därefter var det Äventysbadet för killarna och godis. Jag tror de hade en helkul dag verkar det som. Vi satte ihop ett schema inför Jysknätterna som vi kanske ska göra v.16. Ska bli kul att se hur föräldrarna reagerar på schemat. Jag hade köpt presenter till familjen, gick väl sådär! Hedda hade en likadan klänning som hon fick, Anns skjortklänning var för liten och Herman tyckte att skjortan som jag köpte till mig själv var ful!! Vilken klassiker. Det enda som passade var ett par jeansshorts till Herman.

Nu måste vi snart signa lite nya spelare inför hösten, gärna två lönnlöv från Olofström och ett från Gislaved.

Dagens låttips: Rainbow- Since you been gone


Kommentarer
Postat av: Visa

du skulle låtit bli den där shåppingen, den e för fruntimmer juh...

2010-03-28 @ 23:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0