Hovshaga-Ljungby

Precis kommit hem från matchen i Växjö. Blev tyvärr förlust med 8-2 men siffrorna var lite missvisande. Killarna gjorde en bra match och gav aldrig upp. Skapade hela tiden chanser. Det vänder snart! Jag har varit lite lat de senaste dagarna och inte skrivit, man kan ju inte vara på topp jämnt. Avslutade veckan med att köpa lite aktier i ryskt jordbruk, ska bli kul att följa. Jag läser om wibergs bravader i backen, jag tror att jag ska boka en skidresa nästa år. Imorgon är det studiedag, kan ibland bli väldigt tråkigt. Ny vecka betyder ny musikgrupp och denna vecka ska ni få lyssna på Ozzy, denna legend!

Troja gjorde ju en fenomenal vändning i Karlskoga. Mattias Nilsson hade visst varit enormt bra. Ge honom ännu mer speltid men glöm inte bort hans lillebror. Placera honom i en bättre omgivning så får vi ännu mer nytta av honom.

Dagens låttips: OZZY - Mr. Crowley


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0