Tung förlust

Sitter och funderar kring matchen mot Hovshaga 2 i eftermiddags. Tycker att vi kunde minst nått oavgjort, vår första period var fenomenal. Killarna och jag få repa mod, jag har märkt att jag tar förluster lite väl hårt! Kvällen blir framför TV:n och Kjell Bergkvist, mycket kul snubbe. Ann står i köket och fixar bakad potatis, det blir gott. Tråkigt besked att vi inte kan åka till cupen i Strövelstorp i år, det är Dans minne i fotboll samtidigt, typiskt. I morgon ska jag försöka åka lite skidor igen, hoppas vallningen lyckas!

Nu lyssnar vi på lite musik istället!

Dagens Låt: MOTÖRHEAD - Louie, Louie ( kan inte finnas någon bättre version av denna låt )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0