Telefonstrul

 Efter att ha blivit klart med instuderingsfrågor om islam så skulle jag reda ut problemet med Hermans mobil. Jag har hållt på i tre månader med att föra över hans gamla nummer på Telia till 3 men det har varit helt otroligt svårt. Idag kom jag i kontakt med en trevlig tjej på 3 och äntligen fattade både jag och de på 3 vad som skulle göras. Jag fick ringa Telia och nu är det bara lite papper som ska fyllas i sedan ska det vara klart.

Troja 2 poäng igår, verkligen skönt och bra, hoppas fortfarande på Ryan Glenn. Han har ju inte blivit sämre i SSK.

På min blogg kommer jag varje vecka ha ett band som jag flaggar för och varje dag i den veckan tipsar jag om en bra låt med just det bandet. Jag börjar med en klassiker MOTÖRHEAD eftersom jag precis läst en bok som Lemmy skrivit. Lyssna 
på låtarna på Spotify eller leta upp en gammal platta i bokhyllan.

Dagens låttips: (We are) the road crew

Idag har Herman fortsatt sin karriär till att bli en rockstjärna med säsongsupptakt på musikskolan, instrument gitarr. Keep on rockin´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0