Så jävla skönt!

Match igår mot Hovmantorp och vi vann med 3-2. Härligt att se killarna så hungriga och kämpande för varandra. Vi har en härlig lagkänsla i vårt lag. Toppar igår tyckte jag var Boris i mål som gjorde sin bästa match för säsongen, Odén som var felfri på backen och vågade gå framåt också. Tycker hela vårt försvarsspel var bättre igår, alla backar gjorde bra ifrån sig och markerade nära sina motståndare och försökte spela enkelt. Herman hade ont i armen och var tveksam till spel efter sprutan men eftersom det inte fanns någon mer att ringa in så testade han och han glömde bort det, precis som jag trodde. Forwards som utmärkte sig lite mer än övriga tyckte jag var Gustav Svensson för sina två riktigt snygga och matchavgörande mål, Linsen som sliter hårt men han måste passa bollen lite tidigare, Fabbe för sitt eviga slit och Elias som blivit mycket bättre på att titta upp och blivit starkare i närkamperna. Fortsätter vi såhär är det inte omöjligt att det ramlar in någon poäng till innan våren är här.

På tal om våren, lite grönt gräs vore inte fel att få se nu eller vad tycker du Wiberg? Sitta på stugaltanen istället för -16 grader.

Igår var Anns föräldrar här uppe. Gubben var hur pigg som helst. Ann hade lagat Thaigryta, den är godare än någon restaurants faktiskt.

Idag smäller det: Troja - Leksand 16.00  Mitt tips tyvärr 2-7, men med hjärtat 4-1.
Hoppas på 2345 personer som ska se och höra de där blåvita dårarna som skriker Leksand på småländska!

Dagens låttips: OZZY - Miracle man ( passar både igår och idag )


Kommentarer
Postat av: MW

Håller inte med dig om det grönt gräs jag älskar snön ovh hoppas fortfarande på mycket mer snö, det gröna gräset kan vänta och jag sitter lika gärna och tittar på den underbara snön på altanen.



Troja - Leksand idag, vinst med 3-1 säger hjärtat och jag lysnar bara på det.

2010-01-31 @ 11:01:15
URL: http://wibergarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0