Jysk!

I natt satt jag 4 timmar och vaktade så att inga tjuvar tog några utemöbler med sig hem från parkeringen utanför Jysk. Detta arbete som vi fått till Hermans innebandylag under 5 dagar har hittills gått jättebra. Inga har försovit sig eller blivit hotade. Själv har jag suttit 8h men i natt ska Ann sitta 2h. Vid vissa tillfällen har jag kunnat rätta USA-prov och då går ju alltid tiden snabbt.
Efter att jag vaktat idag åkte Ann och jag upp och inhandlade till fyndpriser en ny byrå, en TV-bänk och en bänk till balkongen. Det visade sig att de sänker priserna för var dag som går. Nu återstår det värsta, montera allt. Hur det ska gå vet ingen! Nu ska jag och Herman snart sticka på LIF. Jag tror knappast på vinst men det är alltid roligt att komma ut lite.

Dagens låttips: Black Sabbath - Heaven and Hell

Kommentarer
Postat av: jk

hur går det med bider na ifrån "Lagans golf and country club"

2010-04-26 @ 19:39:43
Postat av: Micke

Lillis du kan gå hem nu, tältet plockades ner i söndags och nu är det tisdag.

Vi får inte mer betalt för att du sitter där fortfarande.

2010-04-27 @ 07:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0