En gammal och en ung Gunde Svan i spåret!

Idag tog man mod till sig och letade fram skidorna igen efter helgens premiär. Valla inköptes på klassiska Peters sport i Lagan och jag fick lite instruktioner om vallning. Han lurade på mig två vallburkar och en sorts kloss att stryka ut vallan med. Man kände sig som ett proffs när man stod på parkeringen på golfbanan och smetade på. Herman och jag åkte en bra tur, riktigt kul var det.

Efteråt en klassiker: chokladmjölk hos farsan och morsan.

Just nu lyssnar jag på Örebro-Troja, mitt tips Örebrovinst på straffar.

Martin i båset bort in med Dahlin och Tobbe persson istället.


Kommentarer
Postat av: Micke

Och fel hade du igen, Troja vinner alltid på straffar mot pisslag.



Det hade varit en syn att se dig i skidspåret.

2010-01-14 @ 14:57:03
URL: http://wibergarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0