Ska tåget köra ifån oss?

Match idag mot Alvesta. Ska vi vara med från början eller ska vi stå kvar på perrongen och se på medans tåget kör iväg i våldsam fart. Sist hade vi inte mycket att hämta men det känns som om vi kommer att vara närmare dem idag. Fest hos familjen Werner igår kväll, mycket trevligt. Jag fick reda på att deras katt hade dött och att de skaffat ny. ( den gamle dog visst för 3-4 år sedan och det hade jag inte märkt!) Idag ska vi fira Gustav Salo som fyller 12 år. Hoppas nu killarna är taggade inför matchen, jag är det som vanligt. När innebandysäsongen är över kommer jag inte veta vad jag ska göra. Matchstart 12.30 i Sunnerbohallen kom gärna och titta.

Dagens låt: Skillet - Monster ( Herman Axelsson i målet ska vara som monstret i Toronto idag!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0